eat’inspiration sign of the times: taste the new luxuries

 

is water de nieuwe champagne? is het vermogen om te leven in ‘t nu de nieuwe stilte? wat worden de nieuwe pareltjes op ‘t bord van de toekomst? en nog meer vragen staan centraal bij de eetinspiratie sign of the times, taste the new luxury in 5 gerechten.

‘t zijn turbulente tijden, en nieuwe tijden vragen om nieuwe oplossingen, om het bewandelen van nieuwe paden en om ‘t herdefiniëren van de toekomst.

sign of the times.

  • de eetinspiratie sign of the times gaat over de nieuwe luxe, over less én more nu de hulpbronnen steeds schaarser worden.
  • de 5 gerechten –water, stones, pearls, essence, en transparancy zijn bedoeld als conversation triggers met betrekking tot de nieuwe weelde die de toekomst te bieden heeft. hierbij beperken wij ons niet tot het bord.

trendforecast.

  • speciaal voor de 20e editie van amsterdam fashion week (17 t/m 27 januari 2014) interpreteert marjolein sign of the times naar de trendforecast less and more voor food & fashion 2015.

aanleiding.

  • moscow design museum: de eetinspiratie is in opdracht van het moscow design museum gemaakt in het kader van de tentoonstelling new luxuries (14 nov – 12 jan 2014), en in de context van het rusland-nederland jaar.
  • drieluik TIME: sign of the times is de derde eetinspiratie van het drieluik TIME, ‘n zoektocht, ‘n avontuur om nieuwe smaken, combinaties, texturen en nieuwe manieren van eten en leven te ontdekken aan de hand van ‘t concept tijd.
  • blossoming stones: het project TIME heeft ook geresulteerd in de lancering van een nieuw afternoon T concept blossoming stones tijdens de dutch design week 2013 in ‘t inkijkmuseum in eindhoven, waarin ‘t thema mindfulness centraal staat.
 

Geef een reactie

Your email address will not be published. Required fields are marked *